mandag 24. mars 2014

Er det ikke det ene. så er det det andre, er det ikke det andre så er det det tredje, fortsett så lenge en gidder

En tannlegetur på torsdag ga meg en tann minus etter en og en halv time der. Gå ut. Se overgangsfeltet, blunke, og se taket på en ambulanse. Tanke nr en er HVA I ********?

Forklaringen jeg fikk var at jeg rett og slett hadde ramlet overende uten noe forvarsel, traff bakhue med asfalten og fikk et lite krampeanfall. Dette skjedde ca halv tolv, midt i Lysekil sentrum. Flott. Men det var i et minste et vennlig menneske som ringte til ambulansen. I Lysekil tar den kjøreturen ca et minutt.

To førstegangsopplevelser jeg godt kunne klart meg uten: Besvime og ambulansetur.. Er ikke vilt begeistret for å være mer inni helsevesenet enn jeg må. selv om alt personale jeg noensinne har møtt er helt ufattelig trivelige. Men det jeg fint kan klare meg uten er dårlig helse!

Ikke at jeg gjør krav på å være så inmari normal til å begynne med, men nå begynner ting å bli idiotiske

Resultatet av turen til sykehuset var misc bilder og prøver tatt, ingen viste noe en kunne peke på og si at feilen var der, oooog for å gjøre de hele "morsomt" har jeg nå kjøreforbud i et halvt år. Blæ.

Tanken på å gå  i hi er mer og mer fristende, gitt. Sooooooooooooooooove...mmmmmmmmmmm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar